I've Got Treats! ;D

"Sharing, it's a rule now."

creativegeniuses:

^.^
vintageluxe:

domaine

EmpireSo I kept playing with those particles and had an idea. That’s all.
[Behance] [deviantArt]

BABYFACE | Do not edit or remove logo.
BABYFACE | Do not edit or remove logo.

(via itsbap)

140912 Rap Monster's Tweet

bts-trans:

추석 당일날 혼자 경복궁에 갔는데 혼자 오신 모르는 아저씨가 사진 찍어달라고 해서 찍어드렸다. 근데 뭔가 나도 찍어야될 거 같아서 괜히 한 장 찍어달라고 함!! 으하하 아저씨가 멋있는 척 해보라고 뭐라 했다!!

I went to Gyeongbokgung by myself on the day of Chuseok and a random old man who also came by himself asked me to take a photo of him. I felt compelled to have my…

140913 Rap Monster’s Tweet

bts-trans:

하루가 지칠 땐 남준이지!

Turn to Namjoon when you’re exhausted from the day!

Trans cr; wonnie@ bts-trans 
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

140912 Rap Monster's Tweet

bts-trans:

네 소원이 무엇이냐 하고 누군가 내게 물으시면, 나는 서슴지 않고 “내 소원은 나를 사랑하는 사람들의 행복이오.”하고 대답할 것이다. 그게 아니면 나의 행복도 있을 수 없다! 감사해여 모두 멋있게 살겠습니다!

image

If someone asks me what my wish is, I won’t hesitate when replying with, “My wish is for the people who love me to be happy.” If that can’t come true, then I can’t be…


© Todays parkjimin | Do not edit.
© Todays parkjimin | Do not edit.

(via bangtan)

140910 Rap Monster’s Tweet

bts-trans:

김자연의남자 음하하

image

Kim man-of-nature eumhaha

Trans cr; wonnie @ bts-trans 
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS

(via bangtan)


© 윈터 굴로우 | Do not edit.
© 윈터 굴로우 | Do not edit.

(via bangtan)

BARITONE SHIPPUDEN LOG Episode 373-375

Had to watch Team 7 Assemble again cuz that shit is just tight. So proud of Sakura! She got the diamond dawg, she got the diamond!

Sasuke’s eyes are sooo sick. Naruto is still rockin the flame, this is grand.

I love how all the other teams upgraded and showed there stuff. Where Team Guy at? Oh Neji… nevermind (゚´Д`゚)゚

I lost all respect for Sai. How dare you ask Naruto for shields? Hold yo own fool! No one told you to go in there flying and shit. Yo fault, yo fault! You are not a part of Team 7, you are just a nark! Sorry…that made me so mad.

Oh man. This new three way deadlock is crazy. And what else is crazy how Naruto and Sasuke made that awesome windmill thing. Oh lord! Then Minato tried to name it…oh I love him. I have a feeling it ain’t over for Ten Tails tho…

Damn, Lady Tsunade was fucked up. It seemed so long since the Kage’s battle. Ooh I really hope Gaara is ok ( ´△`)

This Kakashi vs. Obito fight has that sick animation. This gonna be good. Looks like the whole episode might be like this. Yes!

Oh shit…everybody’s feeling something. Sasuke what the hell bruh?

I knew it wasn’t gonna be that simple! Ten Tails is a beast! I mean aside from being an actual beast.

Damn son. I’m mesmerized by this fight. Had to pause it due to buffering but I’m all in it. The flash backs to when they were kids is killing me. This shit is so deep.

Oh my god and the end of the battle when as kids they were gonna do the Unison sign (I think that’s what it is called) and the current Obito pushed the old Obito back…what the fuck?! That shit had me weak!

Kakashi better not fucking die! I seriously couldn’t take that in my life right now.

So umm, Obito left but Kakashi is still in there. How is he gonna get out?

What is happeneing to Obito’s body? Ahh! Stop buffering!

Just went to cell shade for a bit…dope.

Minato slaying his own disciple…tear jerking.

Wait…he is not dead? What is happening? How come Naruto seems to know everything?

Sasuke… I don’t trust you. Gotdamnit! Still love you tho.

Ten Tails Jinchuuriki…aw hell naw. Obito will not die!

Extra edition?! (ノ゚0゚)ノ~ boooooo! I mean I’m sure its awesome but man, I…can’t even go on. This is a good enough excuse to catch up on old episode cuz its been awhile. I have no idea when Minato put that symbol on Obito’s back nor what happened the last time I watched older episodes. That was so good tho, I’ma watch it again.

Glow sticks are rad.

(Source: vsnewplace.blogspot.com)

bts-trans:

생방까지 므하고 기다릴꼬~ 

What will you do waiting till the live broadcast~

Trans cr; Hyejin @ bts-trans 
© TAKE OUT WITH FULL CREDITS